February 2, 2019

Al-Jazeera’s wayward demeanor

Qatari-Government funded TV Channel, Al Jazeera, published last week a defamatory article on Eritrea under the baffling title: “From Abu Dhabi to Washington, how Eritrea turned into a new African weapon”.The unsigned article, which evidently reflects the editorial policy of the Channel, is but the latest in a series of gratuitous smear campaigns that the Channel has been churning out intermittently both in its English and Arabic TV broadcasts as well as in its printed media websites.

Latest Articles

Dams: Essential Elements of Development

ኤርትራ፣ ምድሪ ባሕሪ ካልኣይ ክፋል ኣልማማዊ ቝጠዐ (6)

12th commencement of EIT